۱۳۹۳ اسفند ۱۱, دوشنبه

چگونه مقاله بنویسیم - قسمت اول

در این سری نوشته ها سعی می کنیم روش مقاله نویسی را آموزش دهیم. اهمیت مقاله نویسی آن قدر زیاد است که در برخی دانشگاه ها آموزش مقاله نویسی به عنوان یکی از دروس دانشگاهی بخصوص در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می شود. ما این در نوشته سعی می کنیم اصول مقاله نویسی را توضیح دهیم و در نوشته های دیگر و به مرور شیوه مقاله نویسی وفرمت مقاله نویسی را نیز توضیح خواهیم داد.

آنچه در اینجا تحت عنوان مقاله نویسی آموزش داده می شود را در واقع می توان برای هر نوعگزارش نویسی علمی دیگر نیز بکار برد. ما در اینجا فرض میکنیم تحقیق شما همان پایان نامهشما بوده و شما قصد دارید پس از انجام پایان نامه خود یک مقاله علمی از آن استخراج کنید. بدیهی است مهم ترین پیش نیاز برایمقاله نویسی محتوای آن است تا چیزی برای نوشتن نداشته باشید آموزش روش نوشتن مقاله بی معنا است. پس قبل از خواندن ادامه این مطلب باید کارهای زیر را انجام داده باشید.


برای مشاهده ادامه  چگونه مقاله بنویسیم - قسمت اول کلیک کنید . 


 چگونه مقاله بنویسیم


[tags مقاله نویسی, چگونه مقاله بنویسیم, آموزش مقاله نویسی, روش مقاله نویسی, روش نوشتن مقاله, اصول مقاله نویسی, شیوه مقاله نویسی, نحوه مقاله نویسی, فرمت مقاله نویسی, کارگاه مقاله نویسی, موضوع تحقیق, موضوع پایان نامه, پیشینه تحقیق, روش تحقیق, انجام پروژه, انجام پایان نامه, نوشتن مقاله, نوشتن پایان نامه, آموزش مقاله نویسی]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر