۱۳۹۳ شهریور ۱۹, چهارشنبه

داده كاوي و فرايند مديريت روابط با مشتري‬ (CRM)



همگام با استفاده از اينترنت نقش فروشگاههاي اينترنتي نيز به عنوان يک شيوه خريد افزايش مي يابد.

فروشندگان به طور معمول به شيوه اي غريزي با توجه به خصوصيات مشتريان کالاهاي متناسب با نياز به آنها معرفي مي کنند ولي در فروشگاههاي اينترنتي اين شيوه ديگر کارايي نداشته و به روشهاي جديدي نياز است.
برای مطالعه ادامه مطلب داده كاوي و فرايند مديريت روابط با مشتري کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر